Chajien Story
here ;)
Friday, May 25, 2012 @ Friday, May 25, 2012 | 0 Comment [s]

ya ampun .. ramai juga...patutlah kena suruh compress lau p dewan..aiyah! ;)


it was new experience to me 4 being at Kolej Matrikulasi Labuan.cabaran yang aku cipta sendiri bila aku decide mau ambil jurusan accountancy sedangkan masa spm aku ambil snce stream..i don't know y aku x minat dalam subjects snce.i don't have any basic in accountancy..hopefully aku ble buat yang terbaik la.berada dalam uncomfortable zone m'buatkan aku lebih independent.kalau dulu ada saja kawan mau p mana2...ahhh rindunya aku sama kamu! kalau ikutkan perasaan dari 1st day sudah aku menangis di sini ni..aiyah!tapi x apa lah.i blieve that stiap kejayaan perlukan pengorbanan.lastly,doakan saja aku :) n please 4give smua sala aku sama kamu :)


Older Post | Newer Post
The Owner


Ajien.D.O.B=27.03.94.Malaysian.

Diary Owner Links


Cbox.


Credits

★ Template by : Shira Radzuan