Chajien Story
my bro
Tuesday, April 17, 2012 @ Tuesday, April 17, 2012 | 0 Comment [s]

salam.ola.hye.hallu. ^^

I have a brother. His name is Mohd Sirajuddin okay! cukup untuk pengenalan.



tiap*tiap hari ada saja yang buat aku n my bro laughing together! sometimes bro aku ni make me angry lah juga. nakal . ya memang nakal . but when i'm far from him terasa lah juga sunyi . masa aku ikut PLKN hari tu, i keep thinking bout my bro juga lah . missing him so hard . dia ni bongol . susah betul mau d panggil . selalu buat*buat ndak dengar . sakit pula hati ni(nada ADNAN SEPIT II)
stupid things that he always doing :-
# kentut depan muka aku ( oh my ! )
# bawa aku betinju betumbuk something like that lah ( aku layan ja hua! )
# talking by himself ( macam sot )
# talking with cat ( menggunakan kata ganti nama abang - weird! )
# many more

kami satu kepala . selalu kena marah mama . aku rajin dia malas . dia rajin aku malas .

study well my bro.may ALLAH always bless u & me , mama bapa & adi .


Older Post | Newer Post
The Owner


Ajien.D.O.B=27.03.94.Malaysian.

Diary Owner Links


Cbox.


Credits

★ Template by : Shira Radzuan