Chajien Story
ceritera pengambilan result spm
Tuesday, March 27, 2012 @ Tuesday, March 27, 2012 | 0 Comment [s]

   Hendak disesali tiada makna lagi. Result pun sudah keluarkan? so, just accept it walau sepahit mana pun ia      ( aku sendiri pun lama mau terima hakikat, but now aku tahu hanya itu yang aku termampu dan yang penting aku sudah buat yang terbaik(yakah? bukan b4 spm aku selalu main ka? haha . apa dah!))
  Kalau diimbas kembali,detik 21 mac tu aku memang berdebar_debar woah! Then, sepanjang jalan mau pi sekolah aku & member_member batch 94(jana ipah putri) nda pandai stop_stop mengulas apa yang akan jadi sama result kami(ish kami mana pandai diam...always kecoh gtuh! haha).
pastu kan, bila sudah sampai sekolah ,Cikgu Tanuin awal_awal lagi memanggil bah..saja_ja mau buat aku suspen .tapi aku pun nda ingat sudah apa cikgu cakap sama aku time tuh.sebab kan, jasad aku ja yang di depan cikgu tu,fikiran aku jauhhhh sudah melayang ke dalam bilik tempat ambil slip spm tuh(ups! sorry cikgu) haha ^^
bila masuk dalam bilik tuh kan,woahhh ramainya kawan_kawanku sudah ambil result dorang(eee lama nda jumpa dorang,maklum nda sekolah lagi kan hee).pastu aku p ambillah slip aku..dan..ta'da! i got 2At,3A,1A-,2B,1D..haha yang lucunya cikgu jamarudin lah..balik_balik say congrat and kami be'pas' lae..hehh cigu_cigu.
then,kena panggil lah pula lagi sama cikgu roslan,banyak betul penerangan dia kasi tau pasal tempat_tempat mau sambung study(tapi aku nda boleh concentrate pun sama dia masa tu,sebabbb fikiran aku masih stuck sama result aku.so...sorry cikgu.Bler bler bah aku oho')
  pastu kan, alahai aku nda dapat lah pula tahan tangesku.ish! malu_malu =.=" aku betul_betul kecewa sama kimia tuh(dapat D)...cikgu Khairil pun cakap'bha begambarlah sama air_air mata tuh"(eeee mana aku mau..haha misti mau lap dulu baru snap picture!)
  pastu kan,tiba_tiba cikgu khairil cakap pasal janji dia sama kami dulu(sepa dpt A admt dia mau kasi habuan dia bilang).Aku nda ingat pun pasal tuh.haha alhamdulillah rezeki murah masa tu,dia pun kasi aku habuan itu(padahal aku dapat A- jak..itupun luck seja kali).Terima kasih cikgu ^^
  kemudian,(rasa lama sudah di sekolah) aku,jana,ipah,putri pun jalan pii gerai! haa! we want to eat! dalam pada lepak_lepak di gerai tu banyak lah pula orang tanya_tanya result..hmm macam_macam pendapat kami dengar..haa!spm lah isu popular masa 21 mac tuu..hee
  lastly kami pun pulang rumah..THE END!


Older Post | Newer Post
The Owner


Ajien.D.O.B=27.03.94.Malaysian.

Diary Owner Links


Cbox.


Credits

★ Template by : Shira Radzuan