Chajien Story
the time
Wednesday, August 03, 2011 @ Wednesday, August 03, 2011 | 0 Comment [s]

coretan seorang yang bernama pelajar 



pejam-celik pejam-celik...aik? rupa-rupanya sudah masuk bulan ramadan yang mulia..
nanti-nanti kalau ada umur yang panjang .. syawal datang menjelma..
teeett ... hopefully ramadan tahun ne akan lebih bermakna berbanding yang sudah-sudah..
ada gak pasang niat mau struggle kunun time ramadan ne(al-maklum bebas dari si syaitan)
tapi ternyata susah untuk aku =.=" susah untuk aku jadi rajin...
hee SPM pun dekat sudah.. aigoo.. ! 
apa aku mau kasi prove sama family + teachers + friends aku lau aku gagal?
hee careful kau chajien!
i must be at least 70-80 % ready to face my examination! 
i must! there's no option!
:"D 

_selamat berpuasa semua_
_saya sayang kamu_
~kalau saya pernah menyinggung perasaan kamu2, i'm sorry~
puasa kamu bagus-bagus
terawih jangan lupa ^_*
hee that's all bubye! 




Older Post | Newer Post
The Owner


Ajien.D.O.B=27.03.94.Malaysian.

Diary Owner Links


Cbox.


Credits

★ Template by : Shira Radzuan