Chajien Story
seribu sesalan
Friday, August 26, 2011 @ Friday, August 26, 2011 | 0 Comment [s]

sungguh tiada makna menyesal d kmudian hari...right? fuhh and yang jadi sma aku masa exel spm baru-baru nie... aku  kecewa liat result aku dalam beberapa subject nee.. hmmm sungguh aku bukan rasa diri aku bagus sangat pon even dapat A lam bbrapa subject teras , tapi itu pun disebabkan ada beberapa soalan bocor or bab2 yang kuar kena bgitau awal dah...hmm bila pikir2 balik.. nanti spm manada berlaku soalan bocor g.. nah how i can survive? pergghh ADDMATH memang aku sngat kecewa lah bila dapat kabar aku dapat G wah! it was suck! :) hmm spm nda lama g..smpai_smpai guru2 kasi ingat kami bahawa masa raya nie janganlah beraya sangat katanya...spm skali seumur hdup but raya lau pnjang umur ble smbut lagi next year..o my..HWAITING!

::btw post2 d blog nie slalu bercetera bout spm .. bored right? haha but i have no choice .. aku mesti slalu ingatkan diri aku sama spm :)

:) bubye :)

Labels:



Older Post | Newer Post
The Owner


Ajien.D.O.B=27.03.94.Malaysian.

Diary Owner Links


Cbox.


Credits

★ Template by : Shira Radzuan