Chajien Story
si weekend :D
Sunday, July 10, 2011 @ Sunday, July 10, 2011 | 0 Comment [s]

sang sabtu 
Sabtu aku macam besa la rutin si pelajar mao SPM ni pi tusyen...sepatutnya aku pi tusyen math and addmath .. tetapi si remaja yang pemalas ni lambat bangun doh =.=" tusyen math start 8 0'clock pagi. aku pi bangun jam 7.30 a.m apesal? ha'elah....kecoh betul la... 30 minit tuh untuk aku mana sempat lagi mao pi tusyen math alah...tapi ndak apa...aku masih dengan semangat sabtu aku! setelah menyedari aku bangun late...aku pun segera pi mandi..pi bersiap sedia tuk pi tusyen addmath yang start jam 10a.m hee~ aku pi tusyen minggu ni berdua jak ma c boby~ gka n azee kmurang apesal? ha'elah haha~c boby kunun mao pi tusyen macam besa jam 10 pagi tatapi aku mao kasi awal ciket tu tusyen(haha suke ati aku ja) dengan sesuka ati aku, aku pun pi sms itu cigu tusyen mao kasi tau dia yang aku n boby mau start awal tusyen tu...then, buat itu buat ini.. akhirnya kami mula tusyen jam 9.30a.m yeah! masa tusyen tu pla bule2 ka c boby pi sms aku padahal kami duduk besebelah jak ahai! terketawa aku bila buka inbox itu sms dari dia ba pla..dia tanya aku jam brapa mau habis ini tusyen ahai! lastnya kami balik jam 11.30 a.m gitu..o yeah! aku blek ikut c cinta c jana :D..
that's ol bout my saturday :D

sang ahad
today is sunday...aku ada kesedaran siket pada hari ahad ni untuk pi mengemas bilik aku yang macam lepas dilanda ribut tu ahai la... aku pi ubah_ubah kunun susunan room aku tu..punya main lama aku pi mengemas bilik tu..penat doh =.=' tapi aku satisfied dengan kerja aku! yeah! meja study aku yang pada awal nya gambar bunga_bunga gitu aku pi tukar dengan gambar_gambar c artis_artis korea..HAHA apa kau! yang aku ingat poster paling besar aku tampal d meja aku ialah poster BEAST n UKISS..haha mengeluh mama ku liat keadaan meja ku yang baru ngehe~katil aku yang pada asalnya saiz queen gitu mama aku suru tukar dengan katil ma'cik aku yang bersize single. yeah i like it baru nampak muda gitu aha! tx omma~ dan sekarang my room berseri_seri .. tapi aku sangat memahami bilik itu... bilik itu kelihatan cantik hanya untuk beberapa hari, tak kekal pun..lepas ni mesti kembali kepada keadaan asal ..dengan habuk sana_sini eeee! kalau la aku ada urang gaji kan senang..(angan_angan kijap jadi urang kaya) ngee~
itu saja ceritera ahad aku~ :D

that's all tuk kali ni.. bubye ~ ^_*

Labels:



Older Post | Newer Post
The Owner


Ajien.D.O.B=27.03.94.Malaysian.

Diary Owner Links


Cbox.


Credits

★ Template by : Shira Radzuan