Chajien Story
*_perkataan mendahului perbuatan_*
Friday, July 01, 2011 @ Friday, July 01, 2011 | 0 Comment [s]

tajuk begitu indah untuk saya sorang pelajar yang agak_agak meminati sastera ini (kunu) haha~TANGGUH dulu cer berkaitan itu tajuk!~haa

btw tadi ada sesi komen_komen cara penulisan saya n my friends~ jana n ipaa said that, sometimes they don't understand apa yang aku type di blog mahupun post_post di facebook itu. Maka dengan itu saya mencari inisiatif    
lain bagi mengelakkan ketidakfahaman mereka terhadap penulisan saya yang agak cinchai itu..heeha saya cuba type penuh_punuh ah darl~ ngee~

uki ! now maree fokus sama itu title yang tertera di atas itu~
cakap pasal sikap ~itu la itu..aku selalu buat gtu pun..aku slalu cakap perghhh bukan main lagi..tapi buatnya nada! nah!bukankah terbukti title itu pada keperibadian saya? ish ish~ kadang_kadang itu sikap bawa kepositifan untuk saya namun setiap positif pasti ada serba dikit negatif nya untuk saya~ euww
for example arh~ aku slalu cakap ma younger bro and sis ku lau masa hot temper tuh : "ehh ! ku tampar ko sana atuu!!" ha itu rutin ayat aku..tapi aku tak pernah wat pun...excepet lau nda tekawal lae~hee

epsss itu ja la tuk ini kali k? kmurang ada pendapat len? hee tu nah kamu shout d tepi tuu~ hee

*tx kmurang sudi luangkan masa baca post Q*_lau ada urg baca la ngee_


Older Post | Newer Post
The Owner


Ajien.D.O.B=27.03.94.Malaysian.

Diary Owner Links


Cbox.


Credits

★ Template by : Shira Radzuan