Chajien Story
i'm .... *#*#*#*
Friday, July 08, 2011 @ Friday, July 08, 2011 | 0 Comment [s]

me? aiyo00 superb tired oue today really really tired =.="
cuz tadi d school ada kemas2 class then pi pekan lagi wif my lolly friends hee hanya ingin waste our time together hee~
(ini pic hanya sekadar hiasan..saya bukan seekor cat oke! kalau saya cat kmurang teda dapat baca ini post dari saya hee..tapi kalau saya cat lagi saya suka haha)


but walopun penat saya happy waaa...kamurang apa macam? apa macam ceritera hari korang arini ni? mudah_mudahan kmurang maseh mampu tersenyum macam aku hee :)
aku happy jua cuz today kan last kmiurang tentatif hee~

aku smile smile nah arini..punya banyak orang bek ma aku arini.. hee
saya pi bupot teada bayar tambang cuz saya ikut c darlink saya c JIEKA hee jadi sbhagian famili dia tdi nyeehehe~

then saya pi sadong , c chenta saya c IYUS pla blanja keropok lekor hee tx tx tx

pastu p tamu kena spent lagi ole c genk saya c PUDIN hee makase ah :)

last pulang bupot pun teada bayar tambang cuz ikut car durang c kawan saya c BOBY hee~bonus lae kana hantar pai depan umah tx a lot bilang sama parent kau b... hee

kmurang mang bek sama aku hari ni syukur alhamdulillah hee~


tapi yang sedih nya kan aku mau hantar kain mau jahit tuk raya kan..tedak pula kena trima lagi .. lebih kurang 4 kedai jahit saya msuk tadi d pekan..eee smua full sua .. teda suka oue! ee blum lagi puasa sudah berlambak urang mau jahit baju! haix...

makanya harini saya ber mood tired , happy , and sikit sad haaha..but i'm still bersyukur sangat cuz masih d beri kesempatan hidup d dunia ni :D

_bubye_


Labels:



Older Post | Newer Post
The Owner


Ajien.D.O.B=27.03.94.Malaysian.

Diary Owner Links


Cbox.


Credits

★ Template by : Shira Radzuan