Chajien Story
:"(( + :"D
Tuesday, July 12, 2011 @ Tuesday, July 12, 2011 | 0 Comment [s]

my day hancuss begitu seja bila saya dapat tahu saya antara calon plkn siri 9/2012 :(
aiyooyoo seriously saya paling mau elak ini benda...tau_tau nama saya tersenarai bah pla..ahai but nevamine lah...lau itu sudah luck saya then saya terima saja :) apa juga saya ble buat lagi kan..:(  tapi yang tambah hancuss lagi hati saya bila dapat tahu bahawa nama c jana, c ipa, c pika, c jika, c iyus, c putri teada tersenarai mengikuti itu kem plkn nyewww sadis oue saya terus! ilek kau jien ilek kau jien! perghh punya stress plus_plus oue saya!
btw tadi baru jak dapat motivation kan dari seorang dekan dia ada said "kita mesti berlaku adil pada diri kita, jangan terus_terusan cakap diri kita lemah tedak ble buat itu tedak ble buat ini" hee betul kan apa dia cakap tuh..kenapa tidak saya memberi peluang kepada diri saya untuk try something yang baru dalam hidup nie :D chille ajien :"D u can do it babe! :"D

huh~saya kasi hilang sad saya...saya buka tab banyak_banyak di googlechrome, saya buka itu youtube, saya tinguk dream concert pasang kuat_kuat sound dia nah! baru kau rasa telinga hee! sanyum_sanyum sendiri berghh tinguk itu artis_artis kpOP buat show ahai! now i'm better :D hee pluss lagi menaip panjang_panjang di blog nie..huh.. rasa lepas sakit utak saya hari ini :)...kamu paam ka or kamu tidak paam ka saya tidak kisa yang panting saya enjoy! :D haha

SALAM : by si stress ajien :D

Labels:



Older Post | Newer Post
The Owner


Ajien.D.O.B=27.03.94.Malaysian.

Diary Owner Links


Cbox.


Credits

★ Template by : Shira Radzuan