Chajien Story
c student
Wednesday, July 20, 2011 @ Wednesday, July 20, 2011 | 0 Comment [s]

today Rabu, which mean me and all the students of smkkk WAJIB pakai itu baju ko-kum, tul-tul suck ari aku!
sualah macam budak ap seja p pakai t-shirt ppim with tudung skulah!euww~

baru tuh sejak kebelakangan ni kerja aku di kelas tuh sleep saja =.=" o my.. lagi-lagi masa belajar itu bio n kimia .. sah-sah mata aku kena tiup-tiup oleh c jembalang durjana menyebabkan aku sangat tersangat sangat mengantuk! ISH ! nyusahkan aku seja! sudah lah spm around the corner bilang c ajek :"D .. sakit jiwa aku!
pikir punya pikir punya pikir huh~jiwa aku untuk science tulen makin jauh menghilang~hmm~ result masa exam sem 1 pun hancuss untuk sains tulen =.=' yew!

lagi-lagi ad masa kosong tyme p&p tadi... lagi-lagi aku p waste my time .. aku ndak pun blajar masa kosong tuh! lagi-lagi p menyakat urang saja keraja aku .. lagi-lagi ketawa-ketawa seja keraja aku .. huh~ kenapa lah susa kasi datang itu rajin sama diri aku! aku sakit dengan penyakit malas ! :"D

dush dush dush make some change!

Labels:



Older Post | Newer Post
The Owner


Ajien.D.O.B=27.03.94.Malaysian.

Diary Owner Links


Cbox.


Credits

★ Template by : Shira Radzuan