Chajien Story
benci suka marah ketawa~
Tuesday, July 05, 2011 @ Tuesday, July 05, 2011 | 0 Comment [s]

~permainan perasaan~
 aku seorang yang pemarah? yes~
aku seorang yang suka ketawa? yes~
aku seorang yang sensitif? yes~
aku seorang yang ego? yup~
aku seorang yang suka buruk sangka? yup~
aku seorang yang suka berkawan? yup~
aku seorang yang benci bersendirian? iya~
aku seorang yang benci kesunyian? iya~
aku seorang yang benci bising? iya~
aku seorang yang suka cari perhatian? iya
aku seorang yang hipokrit? iya~

kau? kau macam mana pula?
kau terlalu perfect?
kau terlalu hebat?
kau terlalu memahami?
kau terlalu menyayangi?
APAKAH KAU TAHU, KAU SIAPA?

aku~

aku cinta TUHANku
aku cinta RASULku
aku cinta IBUku
aku cinta BAPAku
aku cinta ADIKku
aku cinta DIRIku
aku cinta SANGilmu
aku cinta KAMU yang bernama sahabat
AKU terlalu cintakan KAMU ;-)

hanya satu yang masih belum kucintai apakah kau sedar apa yang masih kurang? hanya 1. seorang anak ADAM yang mampu membimbing aku pada jalan ALLAH.. akan ku temui itu kelak dengan Qada' dan Qadar MU ya tuhanKU
-->hanya satu ku mohon pertahankan rasa cinta ku ini ya ALLAH ~

aku, aku dan aku~ hanya seorang hamba ALLAh yang masih tercari_cari identiti, matlamat hidup and keinginan dalam kehidupan yang mencabar ini~

Labels:



Older Post | Newer Post
The Owner


Ajien.D.O.B=27.03.94.Malaysian.

Diary Owner Links


Cbox.


Credits

★ Template by : Shira Radzuan