Chajien Story
lets change!
Wednesday, June 08, 2011 @ Wednesday, June 08, 2011 | 0 Comment [s]

hyep all.... makasih lah if kmurang ada masa stop kmurang pya mata di belog aku inih :D hah..

ainahhh.. bru sikijap tadi ada mood p buat admath..then, ajek(my pren(kjen jua) nah dri dulu kala) p umah ku dgn pakaian serba pink membawa handphone jua bercolour pink(BARU BELI ukih) berhajat membuat itu projek work addmt sma aku...then aku bagi answer baik punya sma dia..iaitu('ala..jek.. kau pigi sja conect intrnt type2 sna .. then adala kuar tu jwpan dia addmth tuh') hahah.. kmudian hjat dia mau buat projek work beralih pula mau minta ajar addmt ...minta ajar aku? aku? bear bana ni anak =.=".. aku yg silalu mta ajar dia...ap angin dia mnta ajar aku pulak..alahai..haha bulih la jua tulung dia siket2 :)
Then dia unline pula FB dia...while i'm watching television...and my hand gatal2 pi ubah tibi pigi channel ceria...dan! ada la pulak men DrgonBall(katun legend tuh yo..time kicik..-slalu liat sma si ajis di ruma lama dia haha) haha..c ajek pun bergagas blik pi umah nya 'ih!kn mliat drgonball ku ih di rumah' and dia pun pulang! bgtu shja...terchange niat dia dri mau buat projectaddmath pigi liat katun pula haha...

aigo0...aku thinking2 kn...every human pastinya akn changing their hidup inda kira la menghadapi big/small change :D.. :D So, same thing goes to me... mahu atau ndak .. i have to change my self to get the best things in my future...yang benar: 0wner blog :D

ukih _pullstop_ ^_^

Labels:



Older Post | Newer Post
The Owner


Ajien.D.O.B=27.03.94.Malaysian.

Diary Owner Links


Cbox.


Credits

★ Template by : Shira Radzuan