Chajien Story
kemalasan surang hamba~nGee
Saturday, June 11, 2011 @ Saturday, June 11, 2011 | 0 Comment [s]

salam..hee~
pejam celik pejam celik..aikss? suda mau habis bah pula itu cuti...

btw...cuti sem kali nih la aku sering mnggunakn alasn malas sja...
aritu...my aunt offer aku mau pi beringis resort .. chantek itu place ..aku dengar_dengar la..then...mula2 mimang saya mau ikut nih..pastuh, bila hari mau jalan sudah saya ubah pikiran lagi.."alah,ma,aku nda bekarih lah kan turut...and al_kisahnya maka aku n my father pun tinggal di ruma sija...
mula2 saya ingat mama saya kasi tnggal aku n bpaku 2 hari sija..haha..tau2 dia pi kaykay nah trus ikut my aunt..omg! haiyaix..maka aku pun memainkan peranan as a doughter dengan penuh iman di dada(hahaha) aku memasak..sometimes,,malas aku masak..pi bufot lah bapa saia cri mknn..ngee~ haah .. di akui memasak bukan bidang aku..dasat!(nama sija gadis)..

then,again...cuti mngu kdua , adi aku n my aunt aku lgi skali offer aku mau pi perdana park + tingu wyg di kaykay..and saia ckap saia malas lagi(mau ad discussion kunu sama kwan2) tpi syukur juga aku nda pi kaykay ma durang! hasilnya..siap juga admath saia...setelah dikerjakan berhempas-pulas(kaliy ta) hee~

pling jauh perjalanan ku masa itu holiday cuma p kaykay spt yang dirancangkan bersama_sama friends tercinta..kau tau apa pling siok? ahah.. aku + nonong + dayang pi men game nah sana(mcm knk2 keriangan) kami haha...pastu pi makan ais + makan donut(bigapple) = suara hancur! adoi! tapi tea apa la ..sekali sekala..haha..sakit masi leher smpai skrg..disebabkan menyanyi terlalu lah overnya..haha..terux sampai mau pi bali buku pun aku lupa bah..berhappy_happy seja ku ingat..(ini baru tah manusia =.=") haha

sudah sadar isuk skula..ternyata,homework BM ku alum pun siap..haiyah(sajalah ni mau mnta kana marah)

_upsiii! sudah long story ini..stop lah..hee~panat sudah menaip_
-:D :D :D :D :D :D-

Labels:



Older Post | Newer Post
The Owner


Ajien.D.O.B=27.03.94.Malaysian.

Diary Owner Links


Cbox.


Credits

★ Template by : Shira Radzuan