Chajien Story
new side of me...
Thursday, May 05, 2011 @ Thursday, May 05, 2011 | 0 Comment [s]

assalamualaikum girls n boys...

erm....new side of me? wae? can't? you can't accept it? hehhe...nvm..i know who i am.. so aku akan teruskan dengan diri aku seadanya... actually..aku betul_betul mahu change ni...adoiyai...mu dak caye kacek kawe? hehhe..perghh..berubah tambah kejam kali pakah..lol...nauzubillah ih!  gini yer aku just mahu ada inisiatif sendiri..berdiri sendiri.. aku try loh... yayoo.. i know la slama ni pun kemana_mana heret kawan .. pigi toilet ajak kawan..adoiyai..kin meluat ba sama diri ku ni.. so aku takut bila pikir macam mana pla aku mau kesana kemari nanti if teada kawan..nah .. that's y aku try masa ni step by step la...tapi aku nda mau kehilangan kamu_kamu semua k... bukan aku taknok layan kamu_kamu...kadang_kadang dok leka la pulok ngan prasaan sendiri..tapi kan without kamu_kamu buhsan la aku..ndada la takaluar ketawa serakah aku tu..:D walaupun bingit..tapi merdu kan..hahhaha :D anggaplah proses pembelajaran bagi diriku..kamu support la bah ah.. :D

buah nangka di luar pagar
ambil galah tolong jolokkan
saya budak baru belajar
kalau salah tolong tunjukkan

tajuk asal meng"un" lappy telah terlari..pada asalnya ingin buka score A .. haha.. ukih la.. chow.. bubye xXx

Labels:



Older Post | Newer Post
The Owner


Ajien.D.O.B=27.03.94.Malaysian.

Diary Owner Links


Cbox.


Credits

★ Template by : Shira Radzuan