Chajien Story
hujanouehujankinapaengkauturun
Sunday, May 29, 2011 @ Sunday, May 29, 2011 | 0 Comment [s]

aiyax....saja test vokal nyani lgu keanak_anakan(title.post.ini) haha

brghhh kin angat bila sua dalam situasi dimana aku akan berfikir kembali benda yang baru beberapa minit yang lalu ku buat...macam.. unline ipbi la kunun...bru ja aku upline..then aku pikir blek..ih!"adaka suda aq unline ari ni ah" brghhh nyanyuk maybe aku ni...chis! teada guna sungguh!

kusangaka hot hingga ke evening rupanya rain di tengahari.. sungguh lah... ahai! kerjakursus addmath kau umpama duri yang merintangi masa2 cuti ku inih! aixXx.. rasa_rasa mau start buat awl tpi stu happa pun lum aku mulakan! blank utak! S.O.S! help me loh! brrghhh..

then again...masa holiday pikir_pikir mau study situ sana dan sini...siket_siket..aiXzzX lagi satu problem that i have to face yaitu..mau start enjin study tuh! whaha .. berat sungguh!

ajien!look in the mirror! you ah jan la ba slalu chap dulu baru pikir..keji itu hal..bikin susa sama luu seja itu @_@ .. and.. always be a tough girl ukeh! ringankan mouth tu if mau say sorry.. :D being mature sometimes give benifits for you girlxxx ! :D _chillexx_

Labels:



Older Post | Newer Post
The Owner


Ajien.D.O.B=27.03.94.Malaysian.

Diary Owner Links


Cbox.


Credits

★ Template by : Shira Radzuan