Chajien Story
marilah :)) hwaiting!!!
Thursday, April 07, 2011 @ Thursday, April 07, 2011 | 0 Comment [s]

hua....aku janji? aku janji apah?.... saya norfazrini adenan dari kelas 5 volta dengan ini berjanji akan mendapatkan _A? _B? _C?.....haha miatu kah tuh? jiwa kacau ih bla think bout spm nih.. rasa-rasa maw jua dapat credit smuah...hua?can kah tu aku? nda mo lae di injak macam tyme pmr dulu... hahax :))
 <--mo jua jd mcm dia!!

bulih kah tuh? hua yakin diri tuh pling pnting! opkox!
you can do it! asal sija ko sntiasa berdo'a,,ada effort n bertawakal!! :)) (mengubati hati yang lara memikirkan nasib pmr dulu)hahahaha

<--- misti kah aku menyerupai insan ini?

hahha...apa pn caranya ko misti usaha wahai fzrini...hehhe..


p/s((saja mao share_share cer jiwa kasaw kuh)) can't meh? haha

chill bebx! :))


Labels:



Older Post | Newer Post
The Owner


Ajien.D.O.B=27.03.94.Malaysian.

Diary Owner Links


Cbox.


Credits

★ Template by : Shira Radzuan