Chajien Story
haiyai capten!
Monday, April 25, 2011 @ Monday, April 25, 2011 | 0 Comment [s]

salam..haiyai capten ? kenapa tjuk post serupa itu? hahha tanpa motif itu frasa tertype sendirinya.. :))

bagaikan 2 insan berbeza...terkadang tertawa inda ingat dunia hinggakan membuat org menyampah and angry with me..terkadang bisu tanpa suara hinggakan urang_urang mengatakan aku badmood semacam.. haiyah memang begitu lah itu kejadian ku sebagai seorang manusia biasa... yap.bila ada seja benda bikin geli hati..maka tertawa lah aku hahahhahahahahahha...ya ampun...teruk sungguh..
hahha tadi aku byk kli mentertawakn clasmate2 kuh.. perghhh... hahah... teada pndai brnti bila sudah start enjin ketawa..tapi pastu deam2 lah aku dengan alasan kepenatan setelah mencurahkan banyak energy untuk tertawa sebntar tdi..haha..oho...kmudian di ikuti pula ke'blurr'an yang melanda diriku...payah sungguh..

haiyai...tadi rahmat allah trun dgn lebatnya sehinggakan cigu yang hntr aku blik dri skulah..mahkaseh cigu..jasa baikmu semoga dibls oleh ALLAHs.w.t..

pnat sudah ni aku menaip...sudah la dulu ukih...bubyexxx
salam.. !!! :))

Labels:



Older Post | Newer Post
The Owner


Ajien.D.O.B=27.03.94.Malaysian.

Diary Owner Links


Cbox.


Credits

★ Template by : Shira Radzuan