Chajien Story
dulu ft skrg_2
Wednesday, April 27, 2011 @ Wednesday, April 27, 2011 | 0 Comment [s]

now let me introduce you a little bit about my new friends..yang aku knl masa fom 4 secara lbih dkat! :D

firtsly,meh aku cer sal nonong...mula2 tau aku sklas ma dia (4volta) aku ukih sija...hehe..ni ank ku liat suka begaya style nya sma cam siputri..1 kpla la c put ma nonong nih..hihi..d kls c nonong ni jajal be..ska mengacau urg lagi_lagi c lowbat..haha..bis ta d kasinya melatah c lowbat atu...ni ank pntg di seluru..msti mmukul ni..haha lucu ni ank..lau ia nda adir sunyi klas ba...bnda2 urg ndada prnh bt di pksa urg mmbuat haha...ank ani pndi memask .. pastu dia ni memang suka becakap blablabla,..ad msanya diam juga ya..ia ni baik wlupn suka mnyakat..garang tpi snsitif ha! itu la itu...lau d ckp lawa nah jaga..kmbg tah tu dia...lau bab mnyanyi memng mnang la dia..lawa suaranya...hihi . suka ko nong! :D

then lets cer bout myra..ni ank bkn 1 kls ma aku..tpi if wktu rehat slalu lipak ma dia n pren2 yg len jua..ya ampun..lau mula suda dia start enjin mo ktawa..nda la mo brnti...haha kuat tersgt lagi suaranya...edidih ... lau psl lappy2 ni campin bah dia.... haha liat sj ta blog nya tu lawa... ia ani mun mngutuk hui! teada terkata aku..ahah... dasat sungguh... dia ni jua angau2 nih skrg ma loppy nya tu.huhu.. bek ni ank priang..tp mudah mngis jua...lau ckp ja sal biru dia la pling gila..sgt suka dia itu colour blue..huhu..senta sama ko la.. :D

n0w...it's bout bobby...ha! byk aku mo cer sal ni ank wlupn aku bru knl dia sthn yang lalu..perghh! ni ank pling la jaat dlm menyaya aku...haha jaat2 pn dia la pling bek...padas bah mlutnya ank ani..if bercrita2 siok ni ank..ada2 ja cer nya.dulu dia ni lebih ceria dari skrg..haha skrg dia rsanya lebi fokus lam study...mo spm ba ni..haha...ni ank rapat btul ma c atan..k mn2 c atan..itu ini c atan... ahaha bff la ktakn...kalau mnyakat urang plinglah hobinya...dia ni ska mnderma sma klas..ad2 jak sumbgnnya tuk kls tu...haha kalau suda msuk bab puji memuji n dirinya kana puji..ahai..kmbg la dia tuh...haha.. ktawa sja jua ni ank..tpi slalu kana arah2 c nonong..haha..buu!bru ko to..haha... ni ank nda ble aku senta ih..haha mara krg gulprin nyew..haha aku senang jd kwn mu..haha :))

c atan?ba..nih ank trus trg aku nda suka dri fom 1 skrg uki suda hahha...spa suru lmpau pndai..haha..aku awkward ma ni ank...dunno kinapa...lau diliat gayanya sometimes kili2 jua..p kdg2 ja..slalu ntahlah.. memang berdendam sgtlah aku ma ni ank kahkah..nda pndi aku tekasi kala lam exam tu psl la...p nda apa..skrg sua 1 klas apa ku kisah.. kala pn kala la..haha..ngalih sua ku...aku nda ble msk cer ma ni ank...haha.. ukih that's ol

samua kwn2 yg lain yg nda da termention namenya d sini..i'm surry..ma hand sua panat..yang pnting kmu smua ada d ati ku..trima kasi cusz sudi melayan kerenahku yang pelbagai ni...makase sgt! if ad terksr mohon dimaap bah..haha jan tah tgu ari raya..haha :D that's ol

Labels:



Older Post | Newer Post
The Owner


Ajien.D.O.B=27.03.94.Malaysian.

Diary Owner Links


Cbox.


Credits

★ Template by : Shira Radzuan