Chajien Story
cer_cer c teenager
Thursday, April 14, 2011 @ Thursday, April 14, 2011 | 0 Comment [s]

alop! bertemu lagi di suatu sudut yang dinamakan "art of an ordinary girl" aku pun nda tahu kenapa nama itu menjadi pilihan.. watever... :P

ukih...setelah berjaya melarikan diri bersmaa c bestie ippa n iyus drpd permainan bola tampar yang sangatlah kami nda pandai play,menyelinaplah 3 bestie ini ke bilik kaunseling untuk bertanyakan apa result personaliti warna(ada lah tu borang)  aku tu? yah kputusannya my colour is blue you know the blue colour? it is awesome isn't it? oue btw...biru tu ada maksud tertentu lah(secret kunun) hahha.. huh..  tapi aku rasa aku lebih mendalami personaliti diriku melalui cara itu... yah mybe bnda tu kita takleh believe 100% but tiada sala kan mau buat penilaian diri dengan alternatif masing_masing? itu buat aku more SEDAR DIRI.. :D

and... yes i think i make ................................ angry wif me tadi... so? so... i'm sorry loh... i didn't mean it.. it out of my control...yes! believe me... :D

and again tadi ada xtra klas addmath.. if ikutkan hati fuh... betapa berat rasa heart ini untuk belajar pada jam 2_4pm itu... tapi i keep thinking of my future... n i realy feel takut if i am gagal in my life... so..saya meneruskan perjuangan .. dan belajar juga... :D itu cikgu nonstop bagi kami motivation untuk achieve our dream..fullaweh.. bgtu indah itu dream.. :)) itu cikgu bilang terus_menerus it's okay....banyak lagi masa kamu tu..dia inda pernah bagi down kami...and at the same time aku tahu itu cikgu tersangat lah susah ati dengan condition kami sekarang yang di label sbgi pngasi turun gred pmr'09...haix...calar hati balik_balik di sindir sana_sini...so it's the right time to change oueselves my lovely cutie friends yang dilahirkan pada thn 1994_     n studying at smkkk currently... we need to co-operate each other to make our name bersih d mata sekolah..!
let's do it dude... :))

n again_ c genk gka antar aku balik dari school p home... komawo chingu :D love you!

that's all...assalamualaikum w.b.t

Labels:



Older Post | Newer Post
The Owner


Ajien.D.O.B=27.03.94.Malaysian.

Diary Owner Links


Cbox.


Credits

★ Template by : Shira Radzuan