Chajien Story
--------lets story mori------
Tuesday, March 08, 2011 @ Tuesday, March 08, 2011 | 0 Comment [s]

halu?hallo?yuuuuhu!

hari ini saya nak cite sal cer-cer ma kengkawan....
e'eh sya kn...klau nk cite sal khdpn pribadi saya sma kengkawan..huh =.=' jan arap lah....(bestie len cer)haha
if ad prob in family kah...if aku ad like or bnci spe2 kah....saya xkan atau sya akan mrasa brt hti mo kongsi hal2 gni ma kengkawan....ntah lah knp....yah yah...smetimes kita prlu privasi...itu la itu....ih silap! ahahah klau saya ad bnci ma sspa...cpt ja sya mo cer hal ni ma kengkwn! ahax!...kdg2 a.k.a slalu...saya mnjdi hipokrit! =.="

sya xsuka kongsi hdp pribadi sya scra mndlm...hahax!tpi!!!! kalau ad kengkawan saya yang xnk cite a.k.a smbyi ssuatu sal idup dorg!ceh...mmbara hti sya mau tau..hahax..!sya mau kasi elak hal ni tpi....=.=" hampeh!

conclusion::ajien...bljr la ko tuk hormt privsi org..spy org ble hrmt privsi ko....:))


Older Post | Newer Post
The Owner


Ajien.D.O.B=27.03.94.Malaysian.

Diary Owner Links


Cbox.


Credits

★ Template by : Shira Radzuan