Chajien Story
hari ku bersamanya....
Thursday, March 03, 2011 @ Thursday, March 03, 2011 | 0 Comment [s]

ahai....tajuk post macam sitaik_taik saja.... ,...,....

semakin hari ku merasakan ada saja yang janggal.....sayangku pada teman_teman...itu semestinya....teman lama teman baru__tiada kira....sama saja... tapi yang kenal aku dari kecil mestilah yang lebih memahamiku....

aku senang menjadi rapat dengan teman seperti si mira...c nonong...n c boby....ahai...
aku paling bahagia bila dapat teman macam c ipa,c jana,c jika,c pikah,c putri,c dayang, dan juga c azee....
siapa lagi aku tiada taip nama dia???

oh...aku jua tertawa mengenali teman nostalgia dari kecil seperti c ajis,c ajek,juga yang lain_lain.....

itulah mereka....yang menyinari hari_hari ku....selepas ahli keluargaku yang tercinta.......

teman_teman dan aku akn menduduki SPM tahun ni.... aku berdoa yang terbaik akan dtg untuk kalian teman...


Older Post | Newer Post
The Owner


Ajien.D.O.B=27.03.94.Malaysian.

Diary Owner Links


Cbox.


Credits

★ Template by : Shira Radzuan