Chajien Story
sy
Friday, February 11, 2011 @ Friday, February 11, 2011 | 0 Comment [s]

hai~ saya mahu meningkatkan kemahiran b.m ~ jadi....jangan hairan ya...post saya memang skema~
hihi(senyum ft ketawa)

hari ini saya ingin berkongsi mengenai tabiat pemakanan ~
huh(mengeluh) saya sangat cinta pada makanan..... setiap hari saya melihat pelbagai jenis makanan~
saya sangat beruntung kerana berpeluang menjadi rakyat malaysia yang tidak pernah kekurangan makanan~
aduh! tapi.....sejak dua menjak ni...saya semakin suka makan makan dan makan.....hahah jadi? makin menjadi-jadi lah ahahahha....saya seorang anak perempuan yang malas....malas untuk menjaga tabiat pemakanan .....
baiklah setakat di sini saja~ selamat tinggal~


Older Post | Newer Post
The Owner


Ajien.D.O.B=27.03.94.Malaysian.

Diary Owner Links


Cbox.


Credits

★ Template by : Shira Radzuan