Chajien Story
impian saya
Sunday, February 13, 2011 @ Sunday, February 13, 2011 | 0 Comment [s]

e'eh! c u again!......jangan hairan ya kalau kmurg sllu tebc d post mengenai cita2 dan yang seumpamanyalah~
hehe besa la kn remaja yg baru mao mningkat dewasa ni mcm2 tao dya mao jd~......

hari ini saya ingin berkongsi mengenai cinta saya pada perniagaan.......kalo bole kn.nnti saya x mau lah kerja makan gaji ni....xbest lah! kn kn? saya kalo bole nak buat bisnes taw lagi2 yang berkaitan bakery gtu! yeah i luv it! heehhe tapi kn ... saya nie bkn la org yunk sng sgt kn..... jd yg terngia-ngia d fkirn saya skrg nie kn .... op kos la psl modal!!!.....law nak jlnkn perniagaan msti ad modal kn kn?? tapi kn saya percaya taw ngan dialog nan smpit=d mn ad kmhuan d ctu ad highway! kn kn?? 
tpi kn....kalo dah buntu...dah ad destiny yunk lebih bek yunk tlah d tentukn olehNYA saya akn trima lah dengan bsr hati...sesungguhnya DIA lebi mengetahui....tadi2...sya smpt berangan tao! hahha saya  bka cafe korean syle nih! ahahahh saya dah pili pon rakan perniagaan saya dlm angan2 ni lah! jengjengjeng!....rkn tu ialah c boby n azeeyan! miahahah...tea tao knp dorg 2 yunk timbul lam angan2 saya tuh! wah.....kalolah btul! syukur alhamdulillah....pastu kn...ahahhaha ad lae beast dtg p cafe tuh ! ting!! trus berenti lmunan saya! ahahhah n saya ckp ngan dri sndri "ah! bodo ko ni...ahahha ..nada jua bisidia dtg tba2 ba!!karut"


aish indah jua impian Q ani ah~ ahhaha remaja2....bermain dgn impian msg2....bgi saya itu prkara biasa la!
ap2 pon yunk pntg sya msti buwat org tua sya sng d msa akn dtg dgn izin drpdaNYA.....


psst:: p kn..lao kna tya ap cita2 saya...saya cuma jwb 'guru'...hah! p kn guru juga suatu krja yg mulia....


hehhe....ohkeh bubye :))
_cantiknya_

-beast-



Older Post | Newer Post
The Owner


Ajien.D.O.B=27.03.94.Malaysian.

Diary Owner Links


Cbox.


Credits

★ Template by : Shira Radzuan