Chajien Story
-----hari---Q----
Friday, February 25, 2011 @ Friday, February 25, 2011 | 0 Comment [s]

salam pembuka kata.....

hari ini seperti yang kita sedia maklum(bg yg berkenaan) ada tamu kan d pekan beaufort....
dan____dan aku tanpa perlu mandi telah menjejakkan kaki di tamu itu ahahah!.....

teruknya aku!...hohho! ni gara-gara tak mahu ditinggalkan lah ni.....
ceepat_cepat pakai tudung then, ganti baju dan! jalan..... hoho
tapi____tapi aku sudah berus gigi bah! tak perlu risau yer warga tamu sekalian....hoho...

aku p tamu mahu beli isi ayam konon...
sekali___belum buka dah itu gerai.....
sadis________

conclusion=tiada la tu rezeki aku mo mkn isi ayam hari ni =.="
                 hoho!!!!

sekian...


Older Post | Newer Post
The Owner


Ajien.D.O.B=27.03.94.Malaysian.

Diary Owner Links


Cbox.


Credits

★ Template by : Shira Radzuan