Chajien Story
===childrens!===
Saturday, February 26, 2011 @ Saturday, February 26, 2011 | 0 Comment [s]

betapa ku merasa rindu pada zaman kanak_kanak....

dulu...betapa rendahnya penilaian ku pada apa namanya sahabat..terkenang peristiwa dimana aku menulis rasa hatiku d atas sekeping kertas yang menyatakan betapa ku cemburu degan seorang rakanku ini...cemburu disebabkan rkan_rkan lain lebih memilih dia daripada aku...dan namanya yang tlah ku tulis d ats kertas itu yang kupadam menggunakan cecair liquid  telah berjaya dia  kikis dan dia menyedari betapa ku sakit hati padanya masa itu ketika mana aku dan dia berumur 12 tahun....hha teruknya aku kn....setelah itu diriku semakin matang dimana tidak pada kelakuan..tetapi lbih kepada kematangan berfikir...aku yang terasa bodoh untuk menilai nilai sesebuah persahabatan pada pringkt skolah rndah...kini lebih rasional dalam bertindak dalam segala hal...
kepada shbt yang dimaksudkan iaitu nuriffah haha ! .. ku minta sorry ah... hal lama....ku syg ko bah darl... peace no war bah kan! :))

diketika meniti zaman knk_knk juga,,aku terkenal dengan sifat kasarku yang sering mengarah rkn_rkn ku membuat itu dan ini...jika di imbau kembali saat ini...aku dn kwn_kwn pasti tertawa dan aku juga berkata'ih! jaat jua aku tuh ah' ahahhaha....

aku kini lebih dewasa meniti kehidupan yang kian mencabar lebih_lebih lagi dalam menjalani usia remaja ini..
semoga diriku sentisa dirahmati olehNYA....amin

psst-kalau lah aku boleh mentranslitkan yang di atas kepada english kan baik ahahha cepat panjang karangan b.i aku...haha  ..ini...teruk bah b.i aku... tia pa,teruskn usaha menuntt ilmu demi kemjuaan diri..hehha


Older Post | Newer Post
The Owner


Ajien.D.O.B=27.03.94.Malaysian.

Diary Owner Links


Cbox.


Credits

★ Template by : Shira Radzuan