Chajien Story
guruQ
Thursday, January 20, 2011 @ Thursday, January 20, 2011 | 0 Comment [s]

tatkala aku ketawa dengan riang nya~
di masa itu juga insan itu sedang sakit~
aku merasa gembira dengan jasa-jasa nya~
aku merasa belum pernah sedikit pun aku membalas jasa-jasanya itu~
sungguh~
semasa aku melihatnya~
insan itu kelihatan sihat walafiat~
namun~
itulah kenyataan nya~
suratan daripada ALLAH TA'ALA~
setiap suratan takdir yang tertulis pasti ada hikmah nya~
kita merasa ingin hidup selamanya~
namun itu mustahil
ajal pasti menjemput kita suatu masa nanti~~
justeru~
sentiasa beringat lah ~
aku merasa takut di kala memikirkannya~
manusia? itu lah dia~

ku memohon agar rohmu d berkati rahmat
pada hari yang mulia ini ~
hari jumaat~
penghulu segala hari~
AMIN YA RABBAL ALAMIN~
 

-JASAMU DALAM INGATAN-


Older Post | Newer Post
The Owner


Ajien.D.O.B=27.03.94.Malaysian.

Diary Owner Links


Cbox.


Credits

★ Template by : Shira Radzuan